Marketingový plán firmy Fluxamat
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Fluxamat |
Autor: |
Večerková, Lucie
|
Vedoucí: |
Melichárek, Radek
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8695
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10455
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet