Marketingové komunikace muzikálu Srdce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace muzikálu Srdce |
Autor: |
Vinklárková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu Srdce a na základě dotazníkového šetření je analyzován pohled diváků na marketingové komunikace tohoto muzikálového projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8692
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10539
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet