Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) |
Autor: |
Hnilicová, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu výrobku a návrh strategie na pro-dloužení jeho jednotlivých částí. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pipelife czech s.r.o. V teoretické části této práce je životní cyklus výrob-ku spíše teoreticky jak popisují jednotlivé kapitoly (marketing, výrobek, životní cyklus výrobku, Bostonská matice a prodloužení životního cyklu výrobku). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzovány stávající IN - HOUSE systémy a navržena strategie pro jejich udržení na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8652
|
Datum:
|
2009-05-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13335
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet