Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)
Autor: Hnilicová, Magdaléna
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu výrobku a návrh strategie na pro-dloužení jeho jednotlivých částí. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pipelife czech s.r.o. V teoretické části této práce je životní cyklus výrob-ku spíše teoreticky jak popisují jednotlivé kapitoly (marketing, výrobek, životní cyklus výrobku, Bostonská matice a prodloužení životního cyklu výrobku). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzovány stávající IN - HOUSE systémy a navržena strategie pro jejich udržení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8652
Datum: 2009-05-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13335


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hnilicová_2009_bp.pdf 1.169Mb PDF Zobrazit/otevřít
hnilicová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hnilicová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet