Analýza image značky Fructal na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image značky Fructal na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza image značky Fructal na českém trhu
Autor: Vitásek, Tomáš
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8649
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vitásek_2009_bp.pdfZablokované 3.177Mb PDF
vitásek_2009_vp.doc 228.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vitásek_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet