Analýza image značky Fructal na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza image značky Fructal na českém trhu |
Autor: |
Vitásek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8649
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13211
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet