Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt
Autor: Potužníková, Marta
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich zná samotný magazín. Postrádájí čtenáři v kultu něco a co od takového magazínu vlastně očekávají.Cílem bude zjistit nejen reakci čtenářů na stávajicí magazín, ale také srovnání a následné hodnocení kultu s nejsilnějsími konkurenty z pohledu čtenáře.Hlavním cílem je dle situační analýzy a vlastní kreativní myšlenky vytvořit návrh nového kult magazínu, který může v budoucnu eventuelně sloužit jako inspirace pro redakční tým. Magazín bude dle výsledků z průzkumu trhu přízpůsobem přáním čtenáře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8644
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
potužníková_2009_dp.pdfZablokované 31.50Mb PDF
potužníková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
potužníková_2009_op.pdf 138.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet