Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Autor: Bobková, Radka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším cílem je návrh rad, doporučení i připomínek, které povedou ke zkvalitnění služeb firmy JAAL FASHION, včetně využití a přínosu Space managementu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8643
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bobková_2009_dp.pdfZablokované 1.475Mb PDF Zobrazit/otevřít
bobková_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bobková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet