Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele |
Autor: |
Bobková, Radka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším cílem je návrh rad, doporučení i připomínek, které povedou ke zkvalitnění služeb firmy JAAL FASHION, včetně využití a přínosu Space managementu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8643
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet