Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií) |
Autor: |
Sopková, Barbora
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Každý podnikatelský subjekt je na trhu obklopován prostředím, které jej ovlivňuje a v rámci kterého se snaží dosahovat svých cílů a zájmů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikací v dané firmě a dokázat tak, že efektivní využívání nástrojů marketingového řízení a plánování, je základem pro dlouhodobé a úspěšné fungování na trhu. Teoretická část uvádí faktické informace vztahující se k problematice strategického marktetingu malých a středních firem, jejich marketingového řízení a plánování a v neposlední řadě také marketingových komunikací. Část praktická se již věnuje analýze konkrétního marketingového prostředí, definování silných a slabých stránek podniku, jeho příležitostí i ohrožení na trhu. Analýze marktingového prostředí předchází rozbor marketingového mixu, analýza konkurence a STEP analýza. Závěrem práce je formulace návrhů na vhodnou komunikační strategii s ohledem na výsledky provedených analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8614
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10534
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet