Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská |
Autor: |
Minichová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/859
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2197
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet