Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company |
Autor: |
Vavrysová, Veronika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8571
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11226
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet