Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence |
Autor: |
Martinek, Jiří
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8553
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
12397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet