Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER
Autor: Hudousková, Marcela
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována obecně marketingu, marketingovým nástrojům, SWOT analýze, marketingové komunikaci a jednotlivých složkám marketingového komunikačního mixu, konkurenci, Porterovému modelu pěti konkurenčních sil a konkurenční strategii. V praktické části je charakterizována firma RAAB COMPUTER, následuje marketingové řízení firmy, analýza marketingového mixu, SWOT analýza, analýza konkurenceschopnosti, Porterův pěti faktorový model a na závěr je navrhováno pro firmu RAAB COMPUTER řešení v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8541
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13339


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudousková_2009_bp.pdf 1.566Mb PDF Zobrazit/otevřít
hudousková_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hudousková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet