Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER |
Autor: |
Hudousková, Marcela
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována obecně marketingu, marketingovým nástrojům, SWOT analýze, marketingové komunikaci a jednotlivých složkám marketingového komunikačního mixu, konkurenci, Porterovému modelu pěti konkurenčních sil a konkurenční strategii. V praktické části je charakterizována firma RAAB COMPUTER, následuje marketingové řízení firmy, analýza marketingového mixu, SWOT analýza, analýza konkurenceschopnosti, Porterův pěti faktorový model a na závěr je navrhováno pro firmu RAAB COMPUTER řešení v oblasti marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8541
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet