Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště
Autor: Šebková, Lenka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8520
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šebková_2009_dp.pdfZablokované 2.371Mb PDF Zobrazit/otevřít
šebková_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šebková_2009_op.zip 1.333Mb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet