Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště |
Autor: |
Šebková, Lenka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8520
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet