Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o. |
Autor: |
Rakušan, Martin
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií organizace Edhouse s.r.o. a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje zpracování poznatků z odborné literatury a vymezuje marketingovou komunikaci na mezipodnikovém trhu. Praktická část obsahuje analýzu prostředí firmy. Analýza interního prostředí charakterizuje organizaci Edhouse s.r.o. Externí okolí firmy je analyzováno aplikováním Porterova modelu pěti konkurenčních sil, použitím SLEPT analýzy a zpracováním výstupní SWOT analýzy. Závěrečná doporučení se týkají zefektivnění marketingové komunikace organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8497
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11768
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet