Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. |
Autor: |
Požárová, Monika
|
Vedoucí: |
Hala, Marek
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8484
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10431
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet