Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.
Autor: Požárová, Monika
Vedoucí: Hala, Marek
Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8484
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
požárová_2009_bp.pdfZablokované 1.558Mb PDF Zobrazit/otevřít
požárová_2009_vp.doc 560.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
požárová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet