Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Hannichová, Eva
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8474
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10600
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet