Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech |
Author: |
Chum, Jiří
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních spotů v kontinuitě s cílovými skupinami děti, mládež, dospělí a senioři. Jeho závěry autor srovnává s výsledky veřejného internetového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8473
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10661
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account