Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. |
Autor: |
Valihrach, Martin
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8462
|
Datum:
|
2009-04-24 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet