Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Autor: |
Zajasenská, Eva
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce vychádza z nadobudnutých teoretických poznatkov a výsledkov z prieskumu a je zameraná na tvorbu komunikačného plánu vlastnej firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8438
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10590
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet