Komunikace veletrhu Styl a Kabo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace veletrhu Styl a Kabo |
Autor: |
Papežová, Michaela
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce charakterizuje veletrh, proces a formy komunikace, dále se zabývá proble-matikou identity organizace. Tyto teoretické zásady pak aplikuje na komunikaci veletrhu Styl a Kabo, únor 2009. Prostřednictvím rozboru komunikačních nosičů a prvků korporátní identi-ty, hodnotí kvalitu a propracovanost komunikace. Na základě veletržní statistiky vyhodnocu-je, zda byly veletrhy úspěšné. Prostřednictvím mediální analýzy zkoumá publicitu. Závěrečná kapitola práce předkládá návrh řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8405
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10526
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet