Projekt marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s. |
Autor: |
Baňařová, Michaela
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy GeneProof, a.s. působící na trhu molekulární in vitro diagnostiky. V teoretické části postihuji marketingovou komuni-kaci obecně, popisuji jednotlivé kroky komunikačního procesu a následně pak jeho speci-fika ve zdravotnictví. V analytické části ve stručnosti představuji firmu GeneProof, a.s. a na základě výsledků SWOT a Porter analýzy a výsledků kvalitativního výzkumu, provede-ného formou individuálního hloubkového rozhovoru, navrhuji projekt pro zlepšení současné marketingové komunikace firmy s cílem zvýšit její konkurenceschopnost v daném odvětví. Na závěr diplomové práce podrobuji daný projekt nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8365
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2029
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet