Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby |
Autor: |
Rajchová, Martina
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/834
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3986
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet