Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby
Autor: Rajchová, Martina
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/834
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3986


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rajchová_2006_dp.pdf 4.678Mb PDF Zobrazit/otevřít
rajchová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rajchová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet