Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu |
Autor: |
Švrčková, Martina
|
Vedoucí: |
Konečný, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8331
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
|
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13257
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet