Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s. |
Autor: |
Světlíková, Martina
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8299
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12436
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet