Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace |
Author: |
Zvolský, Ondřej
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů - hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu můžeme setkat. Analytická část se zabývá popisem a analýzou konkrétních marketingových sdělení v jednotlivých herních titulech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8277
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10547
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account