Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty |
Autor: |
Hrbáčková, Eva
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým plánem sportovního areálu Kouty pro firmu K3 Sport, s.r.o. V teoretické části jsem na základě dostupné literatury zpracovala poznatky v rámci marketingového plánu, situační analýzy a popsala specifika marketingu služeb a cestovního ruchu. V praktické části jsem teoretická východiska aplikovala do marketingového mixu a jednotlivých analýz PEST, SWOT a konkurence. Práce je zakončena finanční a rizikovou analýzou a návrhem marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8250
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
11121
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet