Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty
Autor: Hrbáčková, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým plánem sportovního areálu Kouty pro firmu K3 Sport, s.r.o. V teoretické části jsem na základě dostupné literatury zpracovala poznatky v rámci marketingového plánu, situační analýzy a popsala specifika marketingu služeb a cestovního ruchu. V praktické části jsem teoretická východiska aplikovala do marketingového mixu a jednotlivých analýz PEST, SWOT a konkurence. Práce je zakončena finanční a rizikovou analýzou a návrhem marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8250
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 11121


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrbáčková_2009_dp.pdfZablokované 5.083Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrbáčková_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrbáčková_2009_op.zip 18.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet