Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti |
Autor: |
Menšíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti společnosti. Na základě provedených analýz jsou na závěr vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8231
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11781
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet