Interní PR ve firmě zabývající se síťovým marketingem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní PR ve firmě zabývající se síťovým marketingem |
Autor: |
Klementová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Interní PR slouží především k informování zaměstnanců a komunikaci s nimi. Důležitou roli hraje také motivace a budování firemní identity. Společnost Amway, na jejíž interní PR je práce zaměřena, využívá školící a vzdělávací systém leadrů. Jedná se o komplexní pro-středek, který obsahuje mnoho nástrojů, prostřednictvím nichž se distributoři motivují a zároveň získávají potřebné informace. Celá struktura této komunikace vychází z firemní filozofie společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8193
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10514
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet