Marketing športu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing športu |
Autor: |
Mieresová, Ľubica
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca si kladie za cieľ preskúmať a analyzovať marketingovú komunikáciu športového klubu na úrovni komunikácie so sponzorom, zákazníkom a verejnosťou. V teoretickej časti sú rozpracované literárne zdroje definujúce športový marketing, marketingový mix v športe, marketingovú komunikáciu v športe, športovú reklamu, sponzoring a merchandising. Praktická časť analyzuje tieto pojmy v konkrétnom športovom klube. Na základe zistených poznatkov sú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie komunikácie športové-ho klubu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8185
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet