Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.
Autor: Roupa, Patrik
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8180
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11549


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
roupa_2009_dp.pdf 2.264Mb PDF Zobrazit/otevřít
roupa_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
roupa_2009_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet