Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s. |
Autor: |
Roupa, Patrik
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8180
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11549
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet