Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví |
| Autor: |
Vyšohlíd, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8175
|
|
Datum:
|
2009-08-14 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
10644
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet