Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín |
Autor: |
Vašendová, Marta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v příspěvkové organizaci ZOO Zlín. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o cestovním ruchu a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu příspěvkové organizace ZOO Zlín a pokračuje SWOT a PEST analýzou této organi-zace. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8099
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11772
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet