Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu |
Autor: |
Mrvová, Lenka
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu analyzovat vhodnost některých typů výzkumů pro řešení marketingových úkolů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8078
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10677
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet