Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM |
Author: |
Vrbská, Monika
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny jejich výsledky. V závěru prá-ce jsou uvedena doporučení pro management, která by měla vést ke zlepšení vztahů se zá-kazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8061
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10705
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account