Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM |
Autor: |
Vrbská, Monika
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny jejich výsledky. V závěru prá-ce jsou uvedena doporučení pro management, která by měla vést ke zlepšení vztahů se zá-kazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8061
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10705
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet