Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh |
| Autor: |
Novák, Martin
|
| Vedoucí: |
Zelenka, Roman
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8022
|
|
Datum:
|
2009-04-28 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13055
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet