Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh
Autor: Novák, Martin
Vedoucí: Zelenka, Roman
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8022
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13055


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novák_2009_bp.pdfZablokované 862.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
novák_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novák_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet