Analýza PR aktivit firmy LAPP KABEL spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza PR aktivit firmy LAPP KABEL spol. s.r.o. |
Autor: |
Stískalová, Pavla
|
Vedoucí: |
Vojtková, Žaneta
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza public relations ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny teoretické pojmy související s problematikou public relations. V analytické části práce jsou rozebrány způsoby komunikace mezi interní a externí veřejností a také Corporate Identity firmy. Dále byly zpracovány a vyhodnoceny mediální analýza a analýza účinnosti inzerce. Poznatky z analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy, ze které jsou následně vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení public relations ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8012
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet