Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti |
Autor: |
Čuprová, Romana
|
Vedoucí: |
Staňková, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8003
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11826
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet