Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti
Autor: Čuprová, Romana
Vedoucí: Staňková, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8003
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11826


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čuprová_2009_bp.pdfZablokované 1.473Mb PDF
čuprová_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čuprová_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet