Sportovní marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sportovní marketing |
Autor: |
Vyoralová, Sandra
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu. Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje zhodnocení, doporučení pro zlepšení marketingové komunikace hokejového klubu a vyvození závěrů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7979
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet