Postavení mužů a žen v reklamě na pivo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postavení mužů a žen v reklamě na pivo |
Autor: |
Hanáková, Klára
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou televizních reklamních spotů na pivo s důrazem na porovnání role mužů a žen v těchto reklamách. V teoretické části se věnuje základním principům reklamy, mechanismům regulace reklamy a rovněž nabízí základní orientaci ve specifické problematice marketingu v pivovarnickém odvětví Analytická část nabízí porovnání konkrétních spotů z nejrůznějších geografických lokalit a hledá jejich společné a odlišné znaky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7946
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11434
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet