Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.) |
Author: |
Böhm, Václav
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového plánu. Ve druhé, praktické části jsou již jednotlivé výše zmíněné nástroje aplikovány do praxe. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu pro daný subjekt, který se nachází v závěrečné, projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7900
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10552
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account