Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.) |
Autor: |
Böhm, Václav
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového plánu. Ve druhé, praktické části jsou již jednotlivé výše zmíněné nástroje aplikovány do praxe. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu pro daný subjekt, který se nachází v závěrečné, projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7900
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10552
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet