Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice |
Author: |
Adamík, Marek
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu a marketingové komunikaci. Představuje nejčastěji užívané techniky manipulace pro oslovování potenciálních příznivců. Praktická část charakterizuje s využitím nástrojů marketingového mixu činnost vybraných náboženských hnutí a snaží se proniknout do jejich komunikačního potenciálu směrem k příznivcům a široké veřejnosti. Zahrnuje mediální obraz, který o organizacích vytváří tištěná periodika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7844
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10549
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account