Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice
Author: Adamík, Marek
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu a marketingové komunikaci. Představuje nejčastěji užívané techniky manipulace pro oslovování potenciálních příznivců. Praktická část charakterizuje s využitím nástrojů marketingového mixu činnost vybraných náboženských hnutí a snaží se proniknout do jejich komunikačního potenciálu směrem k příznivcům a široké veřejnosti. Zahrnuje mediální obraz, který o organizacích vytváří tištěná periodika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7844
Date: 2009-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10549


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adamík_2009_dp.pdf 1.626Mb PDF View/Open
adamík_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
adamík_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account