Informační systém pro technickou servisní organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Informační systém pro technickou servisní organizaci |
Autor: |
Machač, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Neumann, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit informační systém pro servisní organizaci Autoopravna Kvarto, která se zabývá komplexní opravou vozidel, provádí měření emisí a také zajišťuje prohlídky STK. Nové řešení musí plně nahradit stávající řešení, které již nevyhovuje požadavkům. Základ systému tvoří databázová aplikace zhotovená v systému Microsoft Access 2003, jenž byl zvolen pro snadnou dostupnost a jednoduchost. Výsledná aplikace obsahuje několik připojených tabulek ze serveru MySQL, což umožňuje zobrazovat a přidávat záznamy do databáze jak z Accessu, tak i přes webové rozhraní. Součástí práce jsou také WWW stránky ve kterých je vytvořen přístup do databáze. Zprostředkování komunikace mezi internetovým prohlížečem a databází je prováděno pomocí PHP skriptů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7814
|
Datum:
|
2009-05-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
12105
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet