Vliv sponzoringu na image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv sponzoringu na image značky |
| Autor: |
Florián, Ondřej
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
V této práci najdete teoretické podklady ke sponzoringu a jeho využití při tvorbě image značky. Cílem je sestavit přehled pojítek mezi těmito nástroji, provést šetření s úmyslem zjistit znalost sponzorských aktivit ve zvolené firmě a vyhodnotit vnímání konkrétních spojení respondenty. K tomuto účelu bude proveden kvalitativní výzkum mezi cílovou skupinou zákazníků. Po vyhodnocení výstupů jsou navržena řešení a komentáře k výsledkům a zvolené strategii. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7763
|
|
Datum:
|
2008-05-09 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet