Teorie a praxe PR metodou e-learningu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Teorie a praxe PR metodou e-learningu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teorie a praxe PR metodou e-learningu
Autor: Řeháková, Kateřina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Abychom mohli hovořit o nových formách vzdělávání a jejich využívání, je zapotřebí mít zájemce o dané studium. Klíčovou roli zde hraje motivace studujících. Ať je touto motivací touha po seberealizaci, po lepším pracovním místě nebo po společenském uznání je nepo-stradatelná. Podobně, jako dvě v této práci uváděné cílové skupiny - vysokoškolští studenti a střední a vyšší management firem - hledají cesty k tomuto sebe-naplnění či uplatnění se na trhu práce, hledají i vzdělávací instituty cesty, kterými přiblíží stále nově vznikající obo-ry těmto studentům. Přitom nároky na obou stranách se neustále zvyšují. Tato práce popi-suje relativně mladý obor Public Relations (dále též jen jako PR), který lze aplikovat v praxi novou formou vzdělávání e- learningem. E-learning představuje a na základě mar-ketingového průzkumu popisuje a uvádí cílové skupiny, které tuto formu již běžně využí-vají. Závěrem předkládá první část řešení kurzu PR prostřednictvím e-learningu, tedy Teo-rii a praxi PR metodou e-learningu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7728
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7516


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řeháková_2008_bp.pdfZablokované 1.667Mb PDF
řeháková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řeháková_2008_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet