Teorie a praxe PR metodou e-learningu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teorie a praxe PR metodou e-learningu |
Autor: |
Řeháková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Abychom mohli hovořit o nových formách vzdělávání a jejich využívání, je zapotřebí mít zájemce o dané studium. Klíčovou roli zde hraje motivace studujících. Ať je touto motivací touha po seberealizaci, po lepším pracovním místě nebo po společenském uznání je nepo-stradatelná. Podobně, jako dvě v této práci uváděné cílové skupiny - vysokoškolští studenti a střední a vyšší management firem - hledají cesty k tomuto sebe-naplnění či uplatnění se na trhu práce, hledají i vzdělávací instituty cesty, kterými přiblíží stále nově vznikající obo-ry těmto studentům. Přitom nároky na obou stranách se neustále zvyšují. Tato práce popi-suje relativně mladý obor Public Relations (dále též jen jako PR), který lze aplikovat v praxi novou formou vzdělávání e- learningem. E-learning představuje a na základě mar-ketingového průzkumu popisuje a uvádí cílové skupiny, které tuto formu již běžně využí-vají. Závěrem předkládá první část řešení kurzu PR prostřednictvím e-learningu, tedy Teo-rii a praxi PR metodou e-learningu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7728
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7516
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet