Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně.
Autor: Louda, Ondřej
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7712
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8293


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
louda_2008_dp.pdfZablokované 417.7Kb PDF
louda_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
louda_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet