Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Student Agency, návrh reklamní kampaně. |
Autor: |
Louda, Ondřej
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7712
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
8293
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet