Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka |
Autor: |
Mitrič, Zbyněk
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka. Rozhodování o komunikaci patří mezi nejsložitější a nejvýznamnější rozhodování firmy. Proto jsem se snažil tímto problémem zabývat a odhalit různá úskalí, která jsou s tímto pojmem spojena. V první části jsou na základě teoretických pramenů zpracovány poznatky o marketingové komunikaci a jejím využití v praxi. Druhá část je již zaměřena konkrétně na firmu Blažej Pálka, její vnitřní a vnější okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt integrované marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7696
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
8303
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet