Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína |
Autor: |
Hofmanová, Nikola
|
Vedoucí: |
Hájek, Oldřich
|
Abstrakt:
|
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila "Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína", tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7656
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9020
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet