Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína
Autor: Hofmanová, Nikola
Vedoucí: Hájek, Oldřich
Abstrakt: Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila "Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína", tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7656
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010
Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9020


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hofmanová_2008_bp.pdf 1.549Mb PDF Zobrazit/otevřít
hofmanová_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hofmanová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet