Možnosti výchovně vzdělávacího působení na děti s lehkou mozkovou dysfunkcí 1. - 4. ročníku (Základní škola Tupesy)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti výchovně vzdělávacího působení na děti s lehkou mozkovou dysfunkcí 1. - 4. ročníku (Základní škola Tupesy) |
Autor: |
Machová, Lenka
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Zvoleným tématem bakalářské práce jsou "Možnosti výchovně vzdělávacího působení na děti s lehkou mozkovou dysfunkcí 1. - 4. ročníku (Základní škola Tupesy)". Práce je strukturována do části teoretické a praktické. Součástí teoretické je vymezení terminologie a základních pojmů, charakteristika, diagnostika a příčiny vzniku LMD, krátce je zde věnována pozornost ADHD, zmíněny jsou specifické poruchy učení. Teoretická část dále obsahuje možnosti vzdělávání a výchovy žáků s LMD, nastíněn je legislativní rámec péče související s popisovanou problematikou. V neposlední řadě jsou uvedeny zásady přístupu k žákům s LMD ve školním prostředí, možné vyučovací metody, formy výuky či osobnost učitele. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkumné šetření, jehož základem jsou případové studie čtyř žáků s LMD ze Základní školy Tupesy. Zahrnut je rámec výzkumu, popis metodologie, výzkumného souboru a výukově vzdělávací koncepce ZŠ Tupesy. V závěru jsou shrnuty dosažené výsledky v souvislosti s dílčími cíly realizovaného výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7647
|
Datum:
|
2008-05-30 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8279
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet