Analýzy změn výuky modelových situací na SPŠ MV ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýzy změn výuky modelových situací na SPŠ MV ČR |
Autor: |
Krykorka, Karel
|
Vedoucí: |
Šnitr, František
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou školské části základní odborné přípravy nově přijatých policistů, zejména pak výukou modelových situací na středních policejních školách. V práci jsou specifikovány požadavky na znalosti příslušníků PČR, které by tito měli bezpodmínečně splňovat předtím, než začnou provádět modelové situace. V práci jsou charakterizovány předměty, které vyučuje SPŠ v rámci modulu ZOP s vysvětlením a popisem poměrně nového pojmu, resp. nového názvu pracoviště, které se modelovými situacemi zabývá, pojmu OMIV. Dále je vymezen pojem modelové situace, její charakteristika, rozdělení, vznik a zejména vysvětlení, proč je výuka modelových situací v pravdě vyvrcholením vzdělávání příslušníků PČR. Druhá polovina práce je pak věnována výzkumu, který byl proveden mezi absolventy školské části ZOP, kteří získali kontakt s praxí a kteří v době výzkumu byli posluchači Školního policejního střediska. Výzkum byl zaměřen na získání informací o výuce modelových situací na SPŠ a na odhalení jejích případných nedostatků. Na konci práce je pak hodnocení a závěr, který do jisté míry zjištěné nedostatky ospravedlňuje a popisuje komplikovanou situaci v policejním sboru PČR, která je důvodem některých nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7640
|
Datum:
|
2008-03-28 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 28.03.2015
|
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1009210
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet